Porządek obrad
I
Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
II
Przedstawienie porządku obrad.
III
Przyjęcie protokołu z III sesji Rady Miasta.
IV
Informacja Burmistrza Miasta o działaniach pomiędzy sesjami.
V
Informacja Przewodniczącego Rady Miasta o działaniach pomiędzy sesjami.
VI
Podjęcie uchwał w sprawach:
1.
przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Podkowa Leśna na 2019 rok;
2.
przyjęcia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Podkowa Leśna na 2019 rok;
3.
przyjęcia planu pracy Komisji Gospodarki i Rozwoju Rady Miasta Podkowa Leśna na 2019 rok;
4.
przyjęcia planu pracy Komisji Spraw Społecznych Rady Miasta Podkowa Leśna na 2019 rok;
5.
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019 – 2028;
6.
zmiany uchwały budżetowej Miasta Podkowa Leśna na 2019 rok;
7.
udzielenia upoważnienia do złożenia wniosku o dofinansowanie oraz przyjęcia do realizacji, określonego we wniosku o dofinansowanie, przedsięwzięcia pn. „Opracowanie strategii elektromobilności w Mieście Podkowa Leśna”;
8.
zniesienia formy ochrony przyrody drzewa uznanego za pomnik przyrody;
9.
przyjęcia Gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii w mieście Podkowa Leśna na 2019 rok;
10.
określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku, świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów dla osób, dzieci i uczniów objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i domu” na lata 2019-2023;
11.
ustanowienia wieloletniego osłonowego programu „Posiłek w szkole i w domu" na lata 2019-2023 w mieście Podkowa Leśna;
12.
uchwalenia Gminnego programu wspierania rodziny w Podkowie Leśnej na lata 2019 - 2021;
13.
rozpatrzenia skargi na Burmistrza Miasta Podkowa Leśna (skarga dot. niegospodarnego dysponowania środkami publicznymi);
14.
rozpatrzenia skargi na Burmistrza Miasta Podkowa Leśna (skarga dot. nieudolnego zarządzania pracami nad termomodernizacją biblioteki).
VII
Interpelacje i zapytania radnych.