« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

I Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.

IV Informacja Burmistrza Miasta o działaniach pomiędzy sesjami.

V Informacja Przewodniczącego Rady Miasta o działaniach pomiędzy sesjami.

VI Rozpatrzenie Raportu o stanie Miasta Podkowa Leśna w 2019 roku:

1. debata,

1. przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Podkowa Leśna sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2019 rok,

2. dyskusja,

VIII Absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2019 rok:

1. przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Podkowa Leśna za 2019 rok,

2. przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną Rady Miasta Podkowa Leśna wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi z tytułu wykonania budżetu miasta za 2019 rok,

3. dyskusja,

IX Podjęcie uchwał w sprawach:

1. wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia dotyczącego współpracy przy przygotowaniu dokumentacji projektowej dla przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 719 ul. Królewskiej z ul. Brwinowską w Milanówku wraz z budową sygnalizacji świetlnej;

6. postulatu zmiany uchwały nr 162/17 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 24 października 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa mazowieckiego ograniczeń i zakazów w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw;

7. postulatu wprowadzenia do Planu działań krótkoterminowych, w Programie ochrony powietrza dla strefy mazowieckiej, działania krótkoterminowego polegającego na czasowym zakazie spalania biomasy w niektórych rodzajach instalacji, które nie stanowią głównego źródła ciepła w lokalach;

10. ustalenia regulaminu określającego niektóre zasady wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolu i szkole, dla których Miasto Podkowa Leśna jest organem prowadzącym;

11. ustalenia kryteriów i trybu przyznawania nagród dla nauczycieli ze specjalnego funduszu na nagrody dla nauczycieli.

X Interpelacje i zapytania radnych.

XI Sprawy różne.

XII Wolne wnioski.

XIII Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej